We'll be back......sooner - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van chrisenmanon - WaarBenJij.nu We'll be back......sooner - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

We'll be back......sooner

Door: Manon

03 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Auckland

How is it going mates?

We missen de boel thuis hoor... we hebben de knoop doorgehakt, we zijn (voor zover de plannen) 11 april om 8.30 uur op schiphol!!
We vonden nieuw zeeland mooi, maar het is niet ons favoriete land (tot nu toe). De glaciers waren super, de glowwormen waren bijzonder, de bergen waren erg mooi, de meren met dauw, genieten, maar weinig avontuur na 7 maanden oz.. Geen krokodillen, geen spinnen (waar ik dol op ben) geen slangen (ook zo dollig), geen walvissen (gezien, wel aanwezig) geen vleermuizen, geen haaien,geen cacatoos enz enz... en GEEN ZON!! Begrijp ons niet verkeerd, we vonden het schitterend allemaal. We gaan heus een keer terug voor een wintersport. Nieuw zeeland is wel een goede aanrader voor de wandelaars en de fietsers onder ons, ook al hebben wij een sport achtergrond, fietsen en wandelen is niet voor ons weggelegd. De wandelroutes zijn hier wel te gek, dus zeker doen als je er fan van bent!!
We hebben hobbits gezien maar de foto's kunnen we er nu niet opzetten. We zijn namelijk op Auckland airport.
We vliegen terug naar Sydney morgen ochtend, om tot de 7e met onze sydney mates te lachen. De 7e vliegen we naar Singapore en in deze omstreken gaan we ons een maandje vermaken. (Maleisie en borneo staat ook op het lijstje)
We zijn vandaag wel volgespoten (vaccinaties) en tegelijk leeggemolken (geld voor de vaccinaties) maar werken moeten we toch als we terug zijn hihi. We zijn high van de prikken en uiteraard kwam het niet al te onverwachtse VAN DER LEE syndroom naar boven tijdens het dokter bezoekje. (ja pa, broer en zus)ik lag weer ff gestrekt,hoe is dat bij jou gegaan Rick..ook gestrekt voor india?

We hebben erg veel zin in azie voor een maand, en ook erg veel zin om weer een biertje te drinken/zuipen en een bitterbal met jullie te eten!!!

Heel veel liefs en tot snel dan maar, eerst nog even apies kijken!!

• 03 Maart 2008 - 10:39

Carola:

fijn dat jullie zo snel naar huis komen, de aftelkalender hangt in de keuken, nog 39 nachtjes vanaf vandaag.

Rick zit nu in India en vindt het allemaal vies, smerig en armoedig.
    En natuurlijk is hij NIET onderuit gegaan met de vaccinaties, het is toch zeker geen watje!!

Geniet nog ff van Singapore e.o. en tot over 39 nachtjes.

Dikke kus.

• 03 Maart 2008 - 14:13

Mirjam:

Nou poepjes,
    Blij om te horen dat jullie weer gauw boven de slager te vinden zijn. Kan het ritueel van de maandag weer meteen weer beginnen hihihi.
    Ben aan het bedenken hoe ik die geweldige zak kan maken. (Die zak die Chris stuk heeft gemaakt)

En even over prikken. Ik val niet meer flauw hoor. Heb er nu al 5 achter de rug en niets aan de hand.

kus

• 03 Maart 2008 - 18:20

Sander , Esther, Fam:

Toch wel fijn om te horen dat jullie naar huis komen.
    Hier staat de frituurpan al aan hoor!!

Geniet nog even van de weken die jullie nog hebben.

Tot de 11e.

XX van ons en de speciale groeten van je vriendje manon.
    Je weet wel P de R te B.

• 03 Maart 2008 - 19:53

David:

G'day mates!

haha hebbie die doc z'n schoenen ook al onder liggen kotsen!?
    veel plezier nog!

kizz

• 03 Maart 2008 - 21:11

Erik En Brenda:

Hoi,

Geniet nog ff een maandje in azië en doen we zeker snel een biertje in Holland!! Ik zal alvast om me heen kijken voor eventueel wat werk....

gr
    erik

• 04 Maart 2008 - 09:02

Luyt:

mmmmmmmm...... maandag 14 april.... ben benieuwd wat ik dan ga eten :-) We zien jullie snel weer

• 04 Maart 2008 - 10:29

Ron En Renate:

Wat een verandering van planning! We leggen wel vast bier koud en voor bitterballen kan gezorgd worden hoor!

• 04 Maart 2008 - 18:20

Pa En Ma Snel:

Wij zijn net thuis van de wintersport en hebben het fijne bericht gelezen dat jullie snel weer thuis komen. Wij hopen wel dat jullie nog gaan genieten van wat er nog op het laatste stuk van jullie trip te zien en te beleven valt. Wij nemen 11 april allebei een snipperdag en kijken uit naar de dag dat jullie er weer zijn. Groetjes en liefs van ons.

• 05 Maart 2008 - 21:56

Paps En Mams:

Hoi lieverds,jullie zullen nog even bij ons in moeten want je huisje is nog niet leeg.Maar we kijken er naar uit zelfs naar die grote schoenen in de gang!Dikke kus.En een hele fijne reis.