tokyo werkelijk doorgerend - Reisverslag uit Tokio, Japan van chrisenmanon - WaarBenJij.nu tokyo werkelijk doorgerend - Reisverslag uit Tokio, Japan van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

tokyo werkelijk doorgerend

Door: Webmaster

25 Juli 2007 | Japan, Tokio

hallo nog een uurtje en we vertrekken naar Cairns. We hebben een dag rondgelopen in Tokyo erg grappig. we hebbennoodles gegeten op zijn Japans(op de grond). En nu kijken we ook door spleetjes. en zijn we geel aangelopen.haha. nog een uur of 12 en we zijn er mag ook wel na ongeveer 36 uur.

ha eel en mir fijn dat het goed gaat vergeet nu niet op de boot te stappen he. we kijken (krap)naar jullie uit en wachten bij het hostel.

• 25 Juli 2007 - 11:49

Henk En Ada:

fijn dat jullie nu al wat hebben laten weten. we wachten af hoe de verdere reis is verlopen.

• 25 Juli 2007 - 12:34

Myrna & Rutger:

Thats the spirit, gelijk al wat laten weten. En zo houden he! haha

Goed reis nog!

• 25 Juli 2007 - 14:07

Paul, Geer En Esther:

We zitten nu net te kijken en zien dat jullie geland zijn.

Echt een raar idee gisteren stond ik jullie nog uit te zwaaien en nu zijn jullie al in tokyo geweest en straks in australie heel raar....................

Hier is het allemaal niet zo spectaculair, ben naar de markt geweest tja het is woensdag en ben thuis lekker aan de schoonmaak.
    Tja wie doet het nu beter ...........???????

Als Mirjam dit leest: Veel vakantieplezier en maak lekker veel foto's. Heb je mijn sms'je nog gehad??

Tot snel horens weer.

Liefs van ons.

• 25 Juli 2007 - 20:11

Carola:

Landed, gelukkig ook veilig geland op Australie.

Nu maar hopen dat jullie elkaar morgen kunnen vinden.

Morgen weer een verslagje????

x

• 26 Juli 2007 - 12:04

Elly En Hugo:

Leuk dat alles goed is gegaan.
    Nu maar genieten.
    Veel plezier.