We'll be back even sooner! - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu We'll be back even sooner! - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

We'll be back even sooner!

Door: Manon

06 Maart 2008 | Australië, Sydney

hai mates

Ja we hebben toch maar besloten om zaterdag 8 maart terug te komen. Het is nogal ellende in azie, vanwege Wilders, en graag behouden wij ons hoofd op onze romp dus zodoende.

We hebben het super naar ons zin gehad en we gaan zeker nog honderd keer op reis en zeker ook weer terug naar Aussie!!

Allemaal onwijs bedankt voor alle lieve berichtjes, alle lezers bedankt voor het lezen (hopelijk niet al te veel afkick verschijnselen dalijk) ern we zijn blij jullie weer te zien!!!

We willen wel een aantal bestellingen doorgeven hihi.

Slagerij de Rooy:
- 1 grilworst
- 1 bakkie ham prei salade
- onsie gebraden gehakt
- onsie schouderham
- 2 biefstukkies
- bakkie kipsate voor zaterdag avond.

alvast bedankt.

Wie gaat er naar de bakker?
- 6 ham/kaas vlinders

- majo en ketchup
- unox worst
- cola en cola light
- bier!!
- ben en jerry/ chunky monkey

de rest halen we maandag wel hihi.
Alvast bedankt.

hihi.
Bedankt kussie tot snel

• 06 Maart 2008 - 07:05

Renate En Ron:

Nou, wat een verandering ineens, maar erg begrijpelijk. Tot SNEL zullen we maar zeggen.

• 06 Maart 2008 - 09:04

Hele goede reis!
    tot snel kus

• 06 Maart 2008 - 11:45

Annette:

Kan me zo voorstellen....Jullie ruiken thuis, familie, vrienden, nog weer verkassen voor een maandje? Die tijd komt wel weer, nu ff oost west thuis best!!
    Ik heb enorm van jullie genoten en kijk uit naar de life-verslagen.
    Heel goede reis en tot later!!

Kus Annette

PS: De Plus bezorgt ook thuis...gewoon mailtje sturen!

• 06 Maart 2008 - 11:45

David:

zo zo das snel weer dan.
    komt mooi uit.

ik kom maart 17, naar NL en blijf er dan 4 daagjes voor dat ik de slopes hit in viva la france!

wil zeker even langs komen, jullie zullen toch niet zo heel druk zijn met werk ;)
    tegen die tijd stuur ik wel ff een mailtje om een date te regelen.

goeie reis.
    kizz from Bournemouth

• 06 Maart 2008 - 18:18

Erik En Bren:

Oke dan!! Goede reis terug.. spreken jullie vast snel weer.

groetjes

• 07 Maart 2008 - 06:59

Cora En Ton:

ALLE LEZERS EN SCHRIJVERS<
    KOMEN JULLIE OOK OP DE "WELKOMSBORREL"?WE HOPEN TUSSEN HALF ZEVEN EN KWART VOOR ZEVEN AAN TE KOMEN OP OOSTEINDSEWEG 15
    VAN HARTE WELKOM!!!

Myr & Bud:

Tot zo!! :)

• 08 Maart 2008 - 14:05

Versluysjes:

Hoi, bedankt dat we mochten meegenieten van jullie avontuur. Goeie reis terug en tot snel.
    Liefs ons.

• 11 Maart 2008 - 04:08

Ties En Lins:

We voelen een afstand... Het is hier zo anders zonder jullie! De zon schijnt minder, het water is minder blauw, de pils is minder koud en de vissen liggen troosteloos op de bodem en weigeren te bijten...
    We hopen dat jullie een hele fijne terug reis en thuis komst hebben gehad!!
    Wij zitten nu in Denmark. Het is inmiddels iets minder weer, veel wolken en af en toe regendruppels. Maar we zijn nog lekker vakantie aan het vieren.
    Veel liefs en tot mails!
    XX T & L.

P.S. als je toch bij de Plus bent, doe ons een pak roze koeken en een unox rook jongen!!