Verhaal van vier en daarna twee - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Verhaal van vier en daarna twee - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Verhaal van vier en daarna twee

Door: Manon

25 Augustus 2007 | Australië, Sydney

Hi mates,

Vanaf de walvissen en fraser island verder geloof ik he...
We zijn vanaf rainbow beach naar gympie om de auto te laten maken..daar nog niet af....verder gegaan naar de Glasshouse mountains. We op een caravan park in een cabin gezeten (met pa en ma ook gezeten) en de volgende dag naar de dierentuin van STeve Irwin...Ja Mirjam vond het twee jaar geleden maar achterlijk dat we er heen gingen, maar stond nu vooraan in de rij!!! We hebben kangaroos gevoerd, wombats gezien, olifanten (ja in australie, ze hebben hier echt van alles!) eten gegeven. Chris heeft een MEGA krokodil vast gehad en mir en elian met een koala op de foto en elian ook nog met een slang, nou een dag vol plezier.
De volgende dag de Glasshouse mountains bekijken. We hebben bij de lookout gestaan en dat was erg mooi, maar we wilde de bergen van dichtbij bekijken. Zo gezegd zo gedaan, maar na 400 meter de berg op hadden we eigenlijk wel genoeg gezien op onze slippertjes (verder iedereen op wandelschoenen uiteraard), snel weer terug naar de auto en verder gereden..hihi mir had als enige een flesje drinken bij haar en die is in die 800 meter op gegaan...jemig wat een bere conditie met z'n vieren.
We zijn verder gereden naar Brisbane en daar aangekomen heerlijk weer...o nee vier dagen regen regen en regen..heerlijk zo aan het einde van je vakantie!!
Nat zijn Elian en Mirjam het vliegtuig in gegaan, we hebben uiteraard weer gehuilt. Maar verder geen zorgen wat ze zijn gezond en wel weer aangekomen bij de familie!!

Nu dan met z'n tweeen. Even terug komend op de auto die nog niet af was... we hebben de auto naar Caloundra gereden (120 km boven Brisbane)hij is nu gemaakt???!! En nu zijn we 120 km onder Brisbane dus in een dagje naar Groningen gereden, maar heerlijk op ons gemakje en de rit was weer erg mooi!! Nu slapen we op de camping, we hebben de auto omgebouwd en kunnen nu lekker slapen in de bak!! Morgen denk surfen want in Byron zijn mooie golven en we voelen ons hier heerlijk op ons gemakje zo met de auto naast het strand!!

See you, no worries

• 25 Augustus 2007 - 15:42

RCBM:

Fijn om jullie even gesproken te hebben vanochtend. Lekker genieten met zn tweetjes. Auto bij het strand is niet verkeerd. Lekker nog naar de lounge bios geweest????
    x

• 25 Augustus 2007 - 21:36

Mirjam:

Nou ik zit hier lekker achter de computer en de kinderen zijn naar bed.
    Ik ga ook zo mijn mandje ook maar eens opzoeken. De slaap komt nu toch om de hoek kijken.
    Ik heb net nog even mensen jaloers gemaakt met mijn filmpje van de walvissen.
    Nou nog heel veel plezier zonder mij(hihihihi)
    Kus

• 27 Augustus 2007 - 06:48

Renate En Ron:

Heej,

top om te weten dat alles goed is en de auto weer gemaakt. Pa en Ma zijn nu op vakantie en goed aangekomen op plaats van bestemming....en wij maar in het kikkerlandje zitten.
    Later!

• 27 Augustus 2007 - 14:29

Sander En Esther:

Hoi Schatjes,

Bedankt voor jullie kaart.
    Wij zijn vanmorgen teruggekomen van vakantie.
    FF wennen hoor ruim 20 graden temperatuurverschil.
    Tja het gewone leven begint weer voor ons wassen, boodschappen doen en opruimen...........
    Jullie doen het denk dan toch beter.
    Fijn om te horen dat alles ok is daar.
    Ik kijk weer uit naar jullie volgende verhalen.
    Dikke x

• 27 Augustus 2007 - 19:24

Henk En Ada:

Fijn dat de auto weer gemaakt is,
    vanuit een zonnig Scheffernau is slechts 850 km van Alblaserdam nog veel plezier liefs
    Henk en Ada

• 27 Augustus 2007 - 20:30

Esther En Eric:

He

He manon nu wel echt gaan surfen he.
    Het klinkt allemaal weer heel spannend dus ik ben benieuwt naar de volgende verhallen.

• 28 Augustus 2007 - 08:50

Cora TonBobbie Meddy:

Hallo Manon en Chris Nou het feestje was gezellig!!De foto'volgen.Leuk dat we weer met jullie gekwebbeld hebben!Dikke kus van ons.xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Augustus 2007 - 18:17

RCMB:

Wat betreft de weinige fotos, wij worden natuurlijk niet gesponsord door jan en alleman!! ;-)

• 29 Augustus 2007 - 18:25

RCMB:

Bedankt voor de gulle gift!!!! Super.

Dikke kus

• 30 Augustus 2007 - 20:15

Myr & Rut:

Altijd weer leuk die verhalen van jullie! Nu lekker met z'n tweetjes genieten van alles!

Liefs

• 30 Augustus 2007 - 22:57

Mirjam :

het is hier nu 1 uur 's nachts en ik ben lekker aan het schrijven naar jullie.
    Het is hier reuze gezellig en vermaak me goed. Ik hoop dat het bij jullie net zulk lekker weer is als hier.
    DIkke kus

• 31 Augustus 2007 - 20:36

Cora En Ton:

Leuke foto's weer!Hebben jullie al een baantje kunnen vinden?Of vieren jullie nog steeds lekker vakantie?Gisteren naar
    plaswijk geweest met Bobbie ,Meddy,en alle neefjes en nichtjes,was erg gezellig ,ik stuur wel foto's .dag lieverds !

• 01 September 2007 - 18:21

Yvonne Mater:

Hoi Manon en Chris,
    Wat een fantastische plekken bezoeken jullie, ben er jalours op!
    Wij gaan weer starten met werk a.s. maandag.
    Ik zal zaterdag de 7e aan je denken en je heeel erg missen manon.
    Ik blijF je volgen, doei en succes met jullie droomreis!

Groetjes vanuit zoetermeer

• 02 September 2007 - 11:49

Ellen:

Hoi Chris en Manon,
    ben nu weer een beetje bij de mensen, heb meteen jullie bericht gelezen! Leuk dat het allemaal goed gaat. Nu verder met z'n tweetjes. Maar het is Mir zo goed bevallen dat ze jullie misschien wel nog een keertje komt vergezellen..
    Kamp was ook dit jaar weer erg leuk en de week is supersnel gegaan, goed teken toch? Veel plezier saampjes x Ellen

• 02 September 2007 - 14:29

Hai,
    Hier mirjam weer bij kennis. Het was erg gezellig en gisteren nog naar de kroeg geweest. Dus werd vanmorgen om 12 uur wakker.
    Hoor gauw weer wat van jullie!!!

• 05 September 2007 - 08:30

Marije:

Zo te horen en zien, voelen jullie je al helemaal thuis daar. School is weer begonnen na een heerlijke vakantie in Rhodos en verhuizing. Dus nu gaat het werkende leventje weer beginnen. Geniet dus maar van jullie avonturen daar, want hier regent het gewoon.

• 05 September 2007 - 18:21

Sander EnEsther:

Hallo????????????????

• 06 September 2007 - 08:01

Mirjam:

de kinderen in de klas vinden de foto's ook erg mooi! Maar wanneer komt er nu eens een nieuw verhaaltje!!!
    Dikke kus

• 06 September 2007 - 18:56

Esther:

Ja Mir, je hebt gelijk wordt wel weer eens tijd!!!!!!!!!!!!

• 07 September 2007 - 07:46

Cora:

Hallo Chris en Manon,zijn jullie verdwaald in de woestijn?Ik heb hier een klein meisje op schoot die graag "kusjes"wil typen naar jullie;xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxvan Bobbie en liefs van ons allemaal

• 07 September 2007 - 20:17

Henk En Ada:

wij zijn weer thuis van vakantie en hopen dat het bij jullie allemaal goed gaat. Laat gauw weer eens wat van je horen. Groetjes.