van Hervey Bay tot aan de middle of nowhere - Reisverslag uit Winton, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu van Hervey Bay tot aan de middle of nowhere - Reisverslag uit Winton, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

van Hervey Bay tot aan de middle of nowhere

Door: Manon

08 September 2007 | Australië, Winton

Hai lieve mensen
We zijn nu in the outback. we doen er vier dagen over om van Rockhampton tot Alice spring te rijden. Het is hier heeel warm, nu al.. het is nog winter.
We hebben heel veel dode kangaroos gezien aan de kant van de weg en geen een 'spring' levende. Het is hier echt outback, weinig bomen veel bruin gras, maar wel koeien en schapen. Ook hebben we onderweg vier emu's gezien (soort struisvogel)
We hebben gister op een farmstay geslapen haha nou ma hier kun je denk niet heeel lang vertoeven, erg oud maar wel geinig. Nu zitten we op een gratis camping achter een hotel..in de soleil.
Morgen vroeg vertrekken we naar Boulia vanaf hier is het 9 uur rijden op een hobbelige weg (alleen 4wd) dus daar stoppen we ook nog een keertje.
Ja en verder...we schrijven verder en zetten wat foto's op de site in Alice springs..

Bye Mates. Kiss

• 08 September 2007 - 07:56

Henk En Ada:

Fijn dat jullie net even gebeld hebben, het was kort maar......
    Maak er maar weer wat van. Goede reis maar weer.

• 08 September 2007 - 08:05

Esther En Sander:

Eindelijk weer eens een berichtje van jullie fijn!!
    Veel gereden lees ik die auto hebben jullie tenslotte ook niet voor niks toch..??
    Ik wilde nog even zeggen dat ik jullie caravan/auto gordijnen wel helemaal leuk vind lekker retro.
    Hier alles weer zijn gangetje; aan het werk en de dagelijkse dingen.
    Verder weinig spannende dingen.
    Ik lees wel weer een nieuw verhaal over een paar dagen en ook hopelijk weer wat leuke foto's.

Kusjes van ons!!!!!!!!!!!

• 08 September 2007 - 16:34

Mirjam:

Zo emu's dat zal chris leuk hebben gevonden!!Hihii
    Nou hier nog wat moe maar een top vakantie gehad.
    Dus jullie gaan nu lekker hobbelen met de 4*4. Heel veel plezier.
    Chris succes!
    Ik schrijf gauw weer.
    Ik heb het cdje gekregen. Dank u.

Kussie

• 09 September 2007 - 09:56

Rick:

Cool. Toffe rit denk. Succes met je Ipod!! en chris met de 4wd

• 09 September 2007 - 14:11

Arline:

Hoi hoi, nou het klinkt allemaal weer geweldig...gister fluisterde een klein feetje(Cora) mij in dat jullie het wel kunnen waarderen als ik wat memoires stuur. Dus bij deze...het reis verslag met foto's zijn fantastisch en gisteren op de verjaardag van Ronald kregen we nog wat na verslag van Mirjam. Echt waanzinnig. Helaas hebben jullie wel het feest van het jaar in Bergschenhoek moeten missen.Bruisend Bergschenhoek, met een keur aan artiesten die optraden. Toch wel het hoogte punt was Lonnie en Jody Bernal. Dus kijk, je kan niet alles hebben in het leven!!! Jullie down under in the out back en wij bruisend Jody Bernal..We gaan ons opmaken voor een herfstige herfst...stuur maar weer gauw foto's mee ;-) groetjes Bruisend Arline en co

• 09 September 2007 - 18:45

Danielle:

Hey Hallo,

Ik heb nog niet zo lang geleden gehoord dat jullie een site hadden aangemaakt met jullie belevenissen. Wel erg leuk om te lezen!!! T ziet er echt heel erg mooi uit daarzo. Nog heel veel plezier daarzo!!!

• 09 September 2007 - 20:10

Cora Ton:

Gelukkig weer wat gehoord van jullie.Wat was er nou met die "farmstay",zaten er soms kakkerlakken?Leuk dat jullie koeien en schapen zien ,weer eens wat anders dan in Holland!Nou kindertjes hopen dat 't autootje het blijft doen!!Je las al van Arline dat alles hier "bruiste".Veel plezier en tot schrijfs.liefs paps mams.

• 10 September 2007 - 11:44

Eric En Esther:

He

Lekker primitief aan het leven.hihi
    Leuk weer wat van jullie te horen het was al weer even geleden.
    Tot snel

kussie ons

• 10 September 2007 - 15:24

Family Versluys:

Hey avonturiers!

Wat een verhalen! Super! Geniet ervan, we kijken uit naar de volgende foto's

liefs de versluysjes

• 10 September 2007 - 20:05

Erik:

Hoi luitjes,

Eindelijk tijd gemaakt om jullie avonturen te lezen.
    Zo te lezen, zien en te horen hebben jullie het super! Ik ben enorm jaloers... Ik blijf lezen en kijken tot laters!!

gr
    erik