van kakadu en litchfield weer terug in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu van kakadu en litchfield weer terug in Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

van kakadu en litchfield weer terug in Darwin

Door: chris

08 November 2007 | Australië, Darwin

G'day,

Hoe is het daar in het koude landje?
wij hebben weer eens super genoten van de omgeving!!!
We zijn 6 dagen onderwg geweest in 2 verschillende nationale parken. Als eerste Kakadu daar hebben we heel veel 4WD tracks gedaan echt heel vet. Gingen we daar effe vissen kwamen de saltwater crocs effe een kijkje nemen...heel tof. we zijn op plekken geweest waar normaal geen toerist komt maar ja wij hebben deze bak he!!!
daarna naar litchfield super mooie watervallen en heftige regen. We gingen op zoek naar een camping maar we moesten 17km over 4wd road in een grote douche met water maar we hebben het gehaald! En weer terug. Heel veel dieren gezien op de weg terug. Kijk en geniet er zijn gewoon geen woorden voor.

liefs Chris en Manon.

• 09 November 2007 - 09:02

Ron En Renate:

Zo, dat zijn weer veel foto's. Leuk om te zien!

Hugs

• 09 November 2007 - 10:10

Suzanne:

Hoi Hoi,

Wat ziet dat er gaaf uit zeg!Leuke foto's. Hier hebben we erg veel leesplezier aan jullie verhalen!

Kus Suzanne

• 09 November 2007 - 11:00

Mir:

Na een weekje kamp in een bos en maar 4uur slaap te hebben gehad zag het bos in Baarn er ook zo uit, hahaha.
    Fijn dat jullie weer terug zijn. Toerist bij de krokodillen!!!!!!!!

mir

• 10 November 2007 - 09:46

Esther:

Voor de foto's alleen maar WAUW!!!!!!!!!!!

• 10 November 2007 - 10:41

P En G:

kan je de volgende keer
    ook eens wat natuur foto,s
    er bij doen???

• 10 November 2007 - 11:46

Esther:

wat een grappenmaker is die man!!!!!!!!!!!

• 10 November 2007 - 14:29

Danielle:

hey hallo,

zo dat ziet er echt super gaaf uit allemaal!!! zo krijg je nog een beetje een idee van hoe het eruit ziet. het is natuurlijk in het echt toch wel anders maar toch.
    heb nu eindelijk ook de tijd om ff al jullie verhalen te lezen op internet.

veel plezier nog groetjes!!!

• 10 November 2007 - 15:43

Ria:

Prachtige foto's! Hier zijn na een storm alle bomen kaal en het is koud en nat. Af en toe zit er een duif in de boom of wandelt er een kat voorbij en dan heb je het wel gehad met de flora en de fauna. Dus ik zou zeggen geniet lekker verder van alles wat je doet, ziet en hoort, veel plezier en groetjes

• 12 November 2007 - 14:36

Henk En Ada:

We zijn net terug van een weekendje weg en hebben met veel plezier en bewondering naar de foto"s zitten kijken. Wat een mooie natuur daar.
    Geniet er nog maar weer eens van.
    Groetjes.

• 13 November 2007 - 13:34

Sander:

wat een super foto's, stelletje waaghalzen

maak er nog wat van...

laatst nog een mailtje gehad van al die road trains echt bizar. als je het mailtje wil hebben hyve me dan effe of mail me

wikkie

• 13 November 2007 - 17:47

Bud En Myr:

Hey daar!

Wat een super gave foto's! Wij genieten er hier al van, kan je nagaan!
    Hier verder alles rustig (gelukkig).
    Poesje is al lekker groot en eigenwijs aant worden;)

Veel liefs xx

• 13 November 2007 - 20:09

Cora En Ton:

Hé kinders,We zijn blij dat jullie s.m.s.te nu aan het strand te zitten,laat die krokodillen nu maar voor wat ze zijn,je hebt er voor je leven genoeg gezien!Is jullie "aanhang"nu nog meegereist? Zoals je van anderen ook leest ;het weer is hier bar en boos,we krijgen sneeuw!Maar......wat je krijgt hoef je niet te kopen!Willen jullie nog even het adres in Perth op de site zetten?Dan kunnen we een kerstkaartje sturen,en een kaartje voor het jarig jobje!Wat jammer dat de pepernoten niet zijn aangekomen,nou ja volgend jaar komt die oude man weer uit Spanje.Veel liefs en kus.paps en mams