Perth naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Perth naar Adelaide - Reisverslag uit Adelaide, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Perth naar Adelaide

Door: Manon

17 Januari 2008 | Australië, Adelaide

Ha lieve mensen,

Wowie hebben jullie al afkick verschijnselen, dat duurde even, maaaaarrr hier zijn we weer!!
Allereerst heel erg bedankt voor alle lieve kerst en verjaardagskaarten, met foto's en brieven. Een kaartje uit New York zat er zelfs bij, en Belgie!!! Dat is wel heel leuk om te krijgen, we hebben natuurlijk geen heimwee, maar missen doen we jullie wel!!! We romantiseren nederland wel nu hoor, we missen de broodjes bal, de broodjes kroket met majo, kaassoufles, grilworst van Huib mmmm. Maar goed de noodles uit de supermarkt zijn hier daarentegen ook overheerlijk hihi. We mochten een paar weken geleden wel van een overheerlijke unox worst uit Nederland genieten, helaas kregen we de 2e keer de rookworst niet doorgestuurd van de ambassade, die geur ging aan onze neus voorbij.
Maar goed...
De reis...
We hebben 2 weken doorgebracht in Perth samen met Thijs en Linsey (zie haai foto's) zij hebben een appartement gehuurd in de stad en wij mochten daar 2 weken aan het voeteneinde pitten, is dat niet geurig en kleurig!! Kerst en oud en nieuw en chris z'n verjaardag met 40 graden, mm even anders dus. Chris had toch liever een biertje gedronken in de kou. Maar dat is voor volgend jaar weer en slapen Thijs en Lins bij ons ( bij deze).
Uit Perth vertrokken, tranen met tuiten uiteraard maar ook weer heerlijk in de grote auto. We zijn naar de stranden in het zuiden van west australie geweest...en die zijn mooi wowie!! erg genoten van de zee en de zon en de heerlijke verse vis die we zelf gevangen hadden!! Chris is ongroent door Thijs de trip ervoor en nu heeft hij dus zelf de visjes gekilt, gefileerd en schoongemaakt en eten liet hij aan mij over en ik vond ze lekker mmm.
Na de mooie bounty stranden zijn we over de saaiste 2000 km gereden!! De nallobur plain (naloboring) geen boompje of wat dan ook te zien...maar ja wie wat wil....
En nu in Adelaide, hopelijk verkopen we de auto en dan gaan we zo snel als mogelijk naar Nieuw Zeeland en verkopen we hem niet, ja dan moeten we werken en daar hebben we natuurlijk geen trek an.
Ja dit was hem zo'n beetje.. heerlijk genieten nog steeds en we hebben zin in nieuw zeeland!!!

Heel veel liefs van ons!!! En nogmaals heel erg bedankt voor de post!!!

• 17 Januari 2008 - 06:55

Mir:

JAAAAAAAAA ik ben de eerste hihihi.
    Nou goed om te horen dat jullie het haast niet naar jullie zin hebben. En die stranden, net Hoek van Holland.
    Dus jullie kunnen ook naar huis komen!
    HAHAHA.
    Kus

• 17 Januari 2008 - 12:43

Ada En Henk:

We begrijpen dat jullie gelukkig geen slecht weer hebben.
    De beelden uit Melborn die we op TV gezien hebben waren niet fraai en erg nat.
    Wel Chris als je terug bent en moeite hebt om werk te vinden kan je nu dus ook naar Ouwehand om haring te fileren (grapje)
    Fijn dat er weer een berichtje is, met mooie foto's
    Veel plezier jullie,en kijk goed uit
    Liefs, Ma en Pa

• 17 Januari 2008 - 16:13

Paul Geer En Esther:

hoi,

Ziet er weer goed uit daar hoor.
    Enne Manon wat zie je er goed uit zeg lekker kleurtje....Chris ook hoor.
    Wij halen het hier wel uit een potje of van onder de bank.
    Zoals Mir als schreef tis net hoek van holland haha
    Hier alles ok weer aan het werk.
    Net ff boodschappen gedaan tja hoort er ook weer bij he in 2008.
    Verder weinig nieuws van het de rooijen front.
    Nou ik schrijf wel weer snel ga nu de boontjes opzetten mmmmmmmmmmmmmm.

Dikke x van ons drie.
    Natuurlijk ook van die andere drie he!!!

• 18 Januari 2008 - 12:19

Fam Pronk:

Wat een prachtige fotos!!! Lijkt echt een paradijs. Wij ruilen graag die unox worst in voor een weekje paradijs daar!
    Geniet nog even, hier regent het alleen maar.
    Veel groetjes, Damian Ryan en Megan..en natuurlijk paps en mams

• 18 Januari 2008 - 12:39

Cora Ton:

Hello lieverds,Nou jullie zien er stralend uit hoor.Hopen dat jullie aangenomen worden als sportleraren ,zou wel helemaal toppie zijn!!!De verjaardag van Bobbie en Meddy was erg gezellig.En vandaag is die Bob dan al weer 4!!!!!ongeleuflijk hé?Nou we spreken jullie nog wel,dikke knuffel en ja bedankt voor de kaart.xxxxpaps en mams

• 20 Januari 2008 - 10:50

Paps Mams:

Bedankt dat jullie vannacht even belden,
    maar we kunnen niets vinden van wielrennen in Austalië voor T.V.,dus jullie hebben mooi voor niets staan zwaaien !!!!dikke kus

• 21 Januari 2008 - 07:08

Bud & Myr:

Wat een prachtige foto's weer!! Gelukkig gaat het nog zo goed met jullie :)
    We hebben jullie "prive" ;) mail gestuurd dus we denken echt nog wel veel aan jullie!!

Liefs

• 23 Januari 2008 - 23:47

Geert En Pieternel:

Hey Cris en Manon, onze auto is verkocht en de tickets zijn verzet. Morgen vliegen we door naar Santiago om de rest van de reis voort te zetten. We hebben er ontzettend veel zin in,, veel plezier nog australia... en heel veel suc6 met de verkoop straks!

• 23 Januari 2008 - 23:47

Geert En Pieternel:

PS: Cris onze website is; www.freewebs.com/geertenpieternel
    momenteel fotoloos...

• 24 Januari 2008 - 03:59

Thies & Lins.:

Dagh lieve luitjes.
    Ondertussen zijn jullie op weg naar Sydney (even voor de kijkers thuis) Wij wensen jullie een super fijne reis. Het laatste stuk dat jullie in Ozz in jullie fijne 4WD monster zullen afleggen, dus geniet er keihard van! Je zal hem vast gaan missen...
    Liefs van ons uit de hete kebabtent!

• 24 Januari 2008 - 08:43

Esther:

Jullie ook van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Tante Geer!!!!!!!

• 25 Januari 2008 - 16:16

Pen G:

nou de verjaardag zit er weer op.
    het was weer zeer gezellig
    en druk en zoveel bloemen gehad en spullen van kneip voor in bad .dan gaan we samen lekker poedelen.
    je vader heb volgens mij een verhouding
    met Tante Bep
    ze hebben een vrouw van 300 kilo
    na gespeeld .en heel echt je moeder
    heeft volgens mij de slaap niet kunnen
    vatten .maar nu wil Bep dat je vader orgel komt spelen bij de dames van de ouwe wijfen zang .of trekzak je weetwel een acordion??? als er maar muziek uit komt.maar hij is niet muzikaal zo als je weet.maar misschien heeft hij wel samba ballen??
    nu ga ik weer afsluiten
    met de hartelijke groeten
    van ons allen.
    xxxxx ook voor cris

• 25 Januari 2008 - 21:35

C:

Ik juich het van harte toe als vader orgel gaat spelen bij het huisvrouwenorkest!!!!!!kus ,en succes met de verkoop van de car en een goede reis naar Nieuw -Zeeland

• 27 Januari 2008 - 11:34

Huib:

goedemorgen hoe gaat het jullie zo te zien wel goed we kijken regelmatig foto's en video de zijn altijd leuk om te kijken en lezen ook de vele berichtjes
    soms zitten er wel eens foto 's bij die
    wel een beetje eng zijn bv over slangen en kroko's ook leuke werk foto's bv in fabriek van de kreeften of het werk leuk is weet ik niet maar ze zijn wel lekker om te eten.ik zag dat jullie ook haaienvinnen soep gegeten hebben p1110575
    smaakten het lekker.we hopen dat jullie het nog een tijdje uithouden en nog veel mooie dingen zullen zien en leuke dingen mee maken . huib roos thomas daniel romy

• 28 Januari 2008 - 14:02

Marije:

Volgens mij gaat het nog steeds heel goed met jullie daar! Komen jullie nog een keer terug? Ik zou het het wel weten als ik de foto's zo zie. Heel veel plezier en geluk alvast in Nieuw Zeeland!

Groetjes van de hele Clipper

• 31 Januari 2008 - 22:05

Esther:

Hoorde net van Mir dat jullie car is verkocht. Onwijs leuk voor jullie....
    Veel plezier en tot over een tijdje.......

XX

• 01 Februari 2008 - 00:59

Sebas:

hey jongens, kennen jullie mij nog?? die gekke hollander op dat rare fietsje.
    We zitten nu bijna in wellington, en het is hier ook allemaal best gek. we zijn wezen skydiven en nog meer van die adrenaline toestanden. Ik vroeg me af waar jullie nu ongeveer zitten, en misschien dat we weer ff kunnen chillen met z'n allen. Was in harvey bay toen ook best lachen, al lijkt het weer zo lang geleden.

Ik las dat jullie het nog erg naar jullie zin hebben en dat is goed.

Om ook nog even terug te komen op die vraag die ik de laatste keer stelde (kan je het nog herinneren over die Australische voetballer bij Feyenoord?)

Het antwoord is Aurelio Vidmar. Wat een dwaas was dat, maar dat terzijde.

Hey maar het ga jullie goed en misschien zien we elkaar nog

groeten sebas

• 01 Februari 2008 - 10:41

Ria:

Geloof het of niet maar vandaag had ik post uit Australië! De kaart die ik stuurde voor de verjaardag van Chris kwam weer terug. Dus bij deze nog van harte gefeliciteerd Chris.
    Manon en Chris ik wens jullie nog een goede reis verder.
    Hartelijke groeten, Ria

• 03 Februari 2008 - 15:24

Mir:

En de auto is vandaag weg, dus nu alles maar te voet afleggen hè, hihi.
    Nou ik heb inmiddels mijn haar geverfd, moet nog steeds de gang afverven, heb net de gordijnen gewassen, heb een harig bontje over mijn stoel hangen als deco, ben de laatste hand aan het leggen aan mijn handelingsplannen, heb bloed laten prikken, heb een nieuwe broek gekocht, heb gestreken en nog veel en veel meer!!

Kus en mis jullie!