4wd fucking great - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu 4wd fucking great - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

4wd fucking great

Door: Webmaster

05 Augustus 2007 | Australië, Sydney

hello guys,

we zijn weer in Cairns nu maar wat hebben we een avontuur achter de rug. We zijn namelijk vanaf Cairns door de bush bush gegaan naar Cape Tribulation. Dwars door het regenwoud. Ik kan je zeggen wat vet om door beken en riviertjes te karren met een soort van tank. Rick jij door de weilanden in NL ik door de riviertjes hier haha.(mietje). Alles gaat super morgen gaan we weer verder voor de volgende trip.
Ook de crocs in Daintree waren kicke man super groot up to 5m.
we willen ook nog iedereen bedanken voor het geven van foto ruimte op de site super tof. Als je meer van ons wilt zien voel je vrij om te doneren HAHA.

so no worries mates see ya'll later

• 05 Augustus 2007 - 09:25

Henk En Ada:

Jullie moeten inderdaad genoten hebben van deze trip en wat een mmoie foto"s hebben jullie weer gemaakt.Nieuwe fotoruimte komt eraan.
    Groetjes maar weer.

• 05 Augustus 2007 - 10:01

Eric En Esther:

Hallo

Ziet er goed uit!!!!!!!!!!!!!!
    Echt gaaf die foto´s.
    Volgens mij redden jullie het wel daar.
    Met ons gaat het ook goed.De zon schijnt eindelijk weer eens in nederland.En eric gaat een dinsdag lekker naar mexico.
    Dus snik snik ik helemaal alllen thuis.

groetjes kussie ons

• 05 Augustus 2007 - 13:53

Jim:

Het ziet er allemaal super uit en zeker het filmpje is super gaaf. Veel plezier verder gr jim en wil.
    (ps:chris we hebben 1e wedstrijd met 2-0 gewonnen.)

• 05 Augustus 2007 - 17:22

Rick:

pussy chris( kan ik daar doorheen meneer?) nog geen 30cm diep... dat beekje. Zo,n cruiser is daar voor gemaakt to serve and protect!! Dus dat kan wel gekker met die wagen. 4x4 lage giering. 2000 toeren en GO!! Deep Deep deeper, 40 graden schuin en dan word het echt leuk!!

O manon de barbeque bij pa en ma was erg gezellig. Jammer dat je er niet was.

• 05 Augustus 2007 - 17:47

Sander En Esther:

Wat een onwijs leuke foto's.
    Zoals esther vd B. al schreef hier is het heerlijk weer. Wij komen net van het strand.
    Leuk voor Mirjam: Stef was ook mee en had jou pakje aan dat groen met geel en wit. Heel erg leuk je zal de foto's nog wel zien.

Verder weinig nieuws hier wij volgende week maandag op vakantie mmmm.........

Nou schatjes ik kijk uit naar jullie volgende avontuur.
    Dikke x van ons

• 05 Augustus 2007 - 17:56

Neef Hans:

Chris Howzie goin,
    Mooie foto's mate........ik ga de site in de gaten houden, fair dinkum!

Geniet ervan!

• 06 Augustus 2007 - 21:17

Water:

He luitjes,

Alles goed daar? Jullie hebben schitterende foto's gemaakt, hoop dat jullie het naar je zin hebben. al bekende tegengekomen uit Rotterdam en omstreken?

groetjes uit Rotterdam

Sander

p.s. ook de groetjes van es en peek

• 07 Augustus 2007 - 11:14

Tamar:

Hey guys!
    Zo te zien/horen is alles leuk daar! Leuke foto's, ik zal jullie site bijhouden!
    xx

• 07 Augustus 2007 - 15:08

Essie:

Mirjam voor jou nog 2 dagen en voor ons hier nog 3 dagen.

RARARA wat bedoel ik
    xje

• 07 Augustus 2007 - 23:37

Gido:

Hey,

Ziet er echt allemaal onwijs gaaf uit, krijg er de kribbels van.
    Ben zelf in kuranda geweest en wou erg graag naar cape trubulation. Alleen werd verteld dat het er erg duur zou zijn... misschien om de meeste bp buiten de deur te houden.

Maar die wagen van jullie is echt te gek gewoon. bizar gewoon dat je gelijk zo'n bak mee krijgen.

De reden waarom ik zo laat wat schrijf is eigenlijk omdat ik had verwacht dat jullie wel op bepaalde momenten de site zouden bijhouden.
    Ik stond er eigenlijk dus van te kijken dat jullie al zo uptodate zijn met de site.
    Goed bezig!!!!!

Maar met het kamertje gaat het (nog) :) goed. Ben nu bezig met alles over te zetten .

Heel erg veel plezier nog natuurlijk en we houden contact.

laterz

• 08 Augustus 2007 - 10:01

Renate En Ron:

Wat ziet dit alles er tof uit! En die croccs...wil minder eng dan mijn slippers(ha ha)
    Jullie hebben het gelukkig goed naar jullie zin, mooi zo!

Kijken uit naar jullie foto's en nieuwtjes hoor!

Groetjes uit Ridderkerk

• 08 Augustus 2007 - 14:53

Danielle:

GEWELDIG!!!!!!
    Jullie zullen echt een geweldige tijd heben...Tijdens het bekijken van de foto's is het al kippenvel!! Vet mooie plekjes op deze aarde!! Geniet ervan (als jullie dat nog niet deden...) Maar goed, ga het in de gaten houden!!
    Liefs Daan.

• 08 Augustus 2007 - 16:09

Voor Mirjam:

Hiepppperdepiep hoera!!!Lieve Mir heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!!Heb je,je hoedje opgehad?Ook gefeliciteerd van oma van der Lee en oma Stolk!Fijne dag en dikke kus van paps en mams.

• 09 Augustus 2007 - 07:03

Bobbie:

fgxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxdagxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Augustus 2007 - 11:40

Carola & Co.:

Deze is speciaal voor Mir.
    Nog een uurtje of 2,5 daar en het is zover, eindelijk 30!!!!

Gefeliciteerd maak er een gezellig feestje van!!!!

Dikke kus van ons viertjes

• 09 Augustus 2007 - 12:33

?:

Vooral geen sterke drank,maar veel sinas!kusje

• 09 Augustus 2007 - 12:36

Ria:

Leuke foto's! Mirjam hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Veel groeten voor jullie allemaal en geniet maar van de zon want hier regent het pijpenstelen.

• 09 Augustus 2007 - 12:41

Paul En Geertje:

Hier een berichtje uit het natte kikkerlandje. Het gaat hier gewoon z'n gangetje dus weinig nieuws. We genieten zeer van jullie foto's.Wat een lef zo door het oerwoud met al die gevaarlijke beesten. Speciaal voor Mirjam,dit zal voor jou een hele aparte verjaardag zijn. Geniet er van en een fijne dag daar met z'n viertjes. Wij nemen er hier wel een op jouw verjaardag
    Een dikke kus van ons.

• 09 Augustus 2007 - 14:25

Melanie:

GEFELICITEERD!!!Hieperdepiep....... Hoera Hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera hoera!!!!!!!!!!!! 30 jaar!! dikke kus melanie

• 09 Augustus 2007 - 14:32

Sander En Esther:

Nou lieve Mir,
    nu kan ik natuurlijk niet achter blijven.
    30 jaar alweer!!!!!
    Hier is het nog donderdag maar bij jullie ben je nu al wel jarig heel raar.
    Van harte gefeliciteerd en maak er een hele leuke dag van.
    Laat je maar lekker verwennen door de boys en zuslief.

Tot snel weer.
    Dikke kus en een extra voor je verjaardag.

• 09 Augustus 2007 - 15:31

Elly En Hugo:

Mirjam , gefeliciteerd met je verjaardag
    een fijne dag met elkaar.
    wij zullen hier een borrel nemen .
    leuke foto,s door jullie gemaakt.
    elian heb je al krokodil gegeten?
    groetjes aan allemaal..

• 09 Augustus 2007 - 16:04

Margriet:

He stelletje levensgenieters, lekker door gaan zo! Mirjam gefeliciteerd met je 30ste, je gaat die dag zeker iets speciaal eten, krokodil of zo?!

Ik geloof dat ik mijn baan opzeg, mijn huis verkoop en jullie voorbeeld ga volgen!

Margriet

genietse
    grtn bud en Myr

• 09 Augustus 2007 - 16:08

Buddie:

oh ja en gefeliciflapstaart!!!!!!

• 09 Augustus 2007 - 16:32

Henk En Ada:

Hallo daar, alles nog OK met jullie?
    Mirjam we begrijpen dat je eerste cijfer een andere is geworden, van harte gefeliciteerd, en nog veel gezonde jaren
    Alle maal de groetjes en tot ziens(horens)

• 09 Augustus 2007 - 20:21

Yvonne Mater:

Hoi Manon en Chris,

Wat een fantastische reis maken jullie en die is nog maar pas begonnen.
    Het mooie van deze site is dat ik nu ook weet wat er aan de andere kant van de wereld te zien is. IK zal jullie blijven volgen en Manon ik mis je wel hoor dus als je in Nederland terug keert kom dan even langs de Driesprong.Ik ga morgen naar de Dordogne maar dat is niks vergeleken met wat jullie zien.
    Veel succes en plezier.

Groetjes van je zwem collega
    Yvonne Mater

• 10 Augustus 2007 - 06:47

Mams Meddyenbobbie:

Hallo lieve kinderen,ik heb hier een meisje op schoot die dolgraag "kusjes"wil typen niet alleen voor Mirjam maar voor allemaal:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxen nu Meddy;xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzo zijn dat er genoeg?dag hoor ,groetjes mamsje ,Bobbie en Meddy.

• 10 Augustus 2007 - 08:21

Essie:

Mir,
    Eigenlij ben je 2x jarig. Australische tijd en Ndederlandse tijd toe maar hoor.......
    Hoe is het verder daar tis wel weer eens tijd voor een veslagje hoor.

Tot horens!!!!!!!!!1

• 10 Augustus 2007 - 10:08

Ad & Jo:

Mirjam van harte gefeleciteerd met je verjaardag en nog veel plezier groetjes.

• 11 Augustus 2007 - 06:43

Damian En Ryan:

ik heb gewaterskied
    we hebben een boot 25 pk fijn hoor
    wij zijn nu bij opa en oma aan het logeren ook megan. nog een fijne vacantie
    elian ook de anderen.

• 27 Augustus 2007 - 06:55

Paul En Geertje:

van harte met de verjaardag van PA. Wij gaan hem vanavond verrassen met een bezoek of hij dat nou leuk vindt of niet..Is het nu rustig zonder die twee druktemakers?? of missen je ze nu al?Ik kon Mirjam nog net op tijd gedag zeggen voordat ze met DOTO wegging.Is de kar nu helemaal oké? Nu op zoek naar werk of is de poen nog niet op.Groetjes van ons.

• 27 Augustus 2007 - 07:01

Paul En Geertje:

P.S. Wij gaan zo naar Schiphol om Esther en Sander te halen,eens kijken wat zij voor verhalen hebben. Gelukkig zijn ze dit jaar niet naar Griekenland want in de krant staat dat half Griekenland brand.Geen zorgen dat is ver bij vandaan.
    Tot de volgende keer.