Na een boottripje weer online - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Na een boottripje weer online - Reisverslag uit Sydney, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Na een boottripje weer online

Door: Webmaster

12 Augustus 2007 | Australië, Sydney

Ha guys,

How are you doing ( op z'n Joey's)
Hier alles fine.
We zijn van Cairns naar Mission beach gereden om een mooi strand te zien, daarna naar Airlie beach om een zeiltocht van drie dagen te maken, even uitgewaaid windkracht..weet ik veel heel hard en dus koud. Mmaar.... we hebben ook gesnorkelt uhm Chris Elian en ik, Mir heeft vissen gevoerd vanaf een rubberbootje, ze hadden namelijk honger en iemand moet zich opofferen natuurlijk.
Ja..het snorkelen dus.. geen nemo's gezien maar wel de rest van de onderwater wereld o' nee ook geen haaien. Maar zie de foto's voor al het moois!! Het was (weer) onwijs!!
En Mir is natuurlijk 30 geworden dus dat moest even gevierd worden!! 's ochtends wakker worden met een oud hollands "lang zal ze leven" en daarna begroet worden door een aantal walvissen, wat wil je nog meer.. oke nog even rondlopen op een onbewoond eiland. Zee arend gevoerd. en verder nog misselijk geweest (Manon) op de boot.
We zijn vanaf Airlie beach(waar we het boottochtje hebben genomen naar de whitesunday islands)zijn we naar rockhampton gereden om te overnachten en nu zijn we in town Seventeen Seventy.
Vandaag nog een mooie zonsondergang gezien en de eerste levende kangaroo's, (zie filpmje).
Morgen weer verder met de reis..eerst naar Bundaberg om Elian rum te laten proeven..ik ga niet mee (Manon) want het stinkt veel te veel. Daarna door naar Harvey Bay om meer walvissen van dichtbij te spotten en dan weer een eiland tochtje met de car..

Dus zo te lezen no Worries.

Kus van ons

• 12 Augustus 2007 - 13:24

Henk En Ada.:

Wij zijn blij dat we weer wat gelezen hebben over hoe het met jullie gaat. Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Hier alles oke en gezond.

Groetjes.

• 13 Augustus 2007 - 06:35

Renate En Ron:

Mirjam, nog van harte gefeliciteerd!
    Enne....de wereld onder water is echt tof; kon je daar je tentje maar ff opzetten heej?

Groetjes

• 13 Augustus 2007 - 13:33

Sander En Esther:

Nog heel veel plezier in Aussieland
    Wij gaan zo ook op vakantie.
    Mirjam tot over 3 weken.
    Chris en Manon tot over 11 maanden.
    En Elian tot op BVCB (moet ik van Sander schrijven)

Dikke kusjes van ons!!!!!!!!!!!!!!!!

• 13 Augustus 2007 - 14:20

Eric,monique En Boys:

Beetje laat maar nog van harte Mirjam.
    Gave foto's allemaal.
    Elian rum proeven op een berg? hahaha nou de terugweg is in ieder geval naar beneden dus dat scheelt.
    dikke kus voor allemaal en heel veel fun!!!!!!!!

• 13 Augustus 2007 - 15:57

Nina:

hoi
    ik ben naar spanje geweest en we zijn zondag ovond thuis gekomen en het was heel mooi weer en ik had een vriendin en twee v
    vrienden en is het bij jullie ook mooi weer
    en nog gefeliciteert met je verjaardag mirjam
    groetjes nina ronald en linda

• 13 Augustus 2007 - 16:41

Eric En Esther:

Eigenlijk esther en marleen.

Echt gaaf ik wil ook!!!!!!!
    Ziet er goed uit.
    Leuk dat je ff gesmst hebt.

kussie esther en marleen

• 13 Augustus 2007 - 22:26

Judith En De Boy's:

Ben net thuis uit marokko en kon niet wachten om effe te kijken hoe jullie het daar hebben down under. Mirjam nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben helemaal gesloopt dus ga morgen even verder lezen naar jullie ontwikkelingen. Beslema.

• 14 Augustus 2007 - 06:09

P En G:

Hai heel mooi die foto,s .die foto,s zijn voor jullie vieren . dus eerlijk verdelen .anders krijg je michien bonje, geinje veel plezier met ze allen.
    kusjes P en G
    die video mag een nattuur film worden hoor

• 14 Augustus 2007 - 08:59

Cora Ton:

Hoe is het met de auto?Rick zou ook nog informeren Gefeliciteerd met jullie broertje,hij zei al dat jullie g.s.m.est hadden.Waren er echt zoveel walvissen bij H.Bay?of hadden ze dat overdreven?Dikke kus.paps mams.