Zo'n 5000 km in 11 dagen breekt op - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Zo'n 5000 km in 11 dagen breekt op - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Zo'n 5000 km in 11 dagen breekt op

Door: chris

Blijf op de hoogte en volg

18 September 2007 | Australië, Darwin

G'day folks,

hier vanuit het rustieke Darwin. tempraturen hier ongeveer 36-38 overdag en at night lekker cool zo'n 26 graden!!!
maar niet klagen hge we zij echte bikkels haha... we zijn zondag hier aangekomen.Helemaal kapot van het reizen hebben maandag direct heel de stad afgelopen om werk te zoeken, nu (dinsdag) helaas nog niets gehoord maar wie weet!? We kunnen zo ook effe uitrusten van al het reizen, we zitten nu op een mooie camping net buiten Darwin binnen 10 min zijn we in de stad die trouwens echt heel klein is. In heel nothern territory wonen maar 320.000 mensen oppervlakte is oneveer 5x Nederland. Ja ik denk ik zal jullie maar effe wat bijbrengen leren jullie ook eens wat, je kan niet alleen maar stom lullen natuurlijk haha.
voor dat we hier waren zijn we nog gestopt bij een waterval en hebben we gezwommen en bij een stadje dat draait op de kroeg en de publiciteit die kroeg heeft. Super een kroeg vol bh's, onderbroeken, slippers en internationale t-shirts. Ook zijn we bij de devils marbles geweest eigenlijk heel veel grote stenen die daar liggen vanuit het niets. Veel kijkplezier kijkbuiskinderen en je weet oogjes dicht en snaveltjes toe wij gaan zo lekker slapen haha.
Oh ja als het wat langer duurt voor er weer een bericht is komt dit omdat in plaatsen met 4 inwoners geen internetcafe is waarom niet???????

see ya

  • 18 September 2007 - 08:02

    Henk En Ada:

    Fijn weer wat te vernemen. Ik hoop dat jullie spoedig mogen horen dat er werk is. Hier is alles oke. Groetjes en liefs, Pa en Ma.

  • 18 September 2007 - 08:23

    Carola:

    Even snel op het werk, fotos bekijk ik thuis nog ff.
    Klinkt allemaal weer super.
    Hier komt het met bakken tegelijk uit de hemel vallen.
    Succes met solliciteren ;-)!!
    Kus

  • 18 September 2007 - 10:15

    ?:

    Is 'ie nou kapo of kapot?

  • 18 September 2007 - 10:22

    Cora-Ton:

    Mooie foto's!!We zien jullie alleen maar lachen!Nou mijndert en momfer veel plezier en heel veel liefs.

  • 18 September 2007 - 11:48

    Carola:

    Wat betreft aankomsttijd in Sydney, jullie sponsorgeld voor de tickets nog niet binnen, zodra het binnen is wordt de boeking gemaakt en hoor je de vluchtdetails.

    Kus

  • 18 September 2007 - 14:09

    Myr En Bud:

    Wow wat een gave foto's weer!
    Succes met werkzoeken!!

    xxx

  • 18 September 2007 - 14:48

    Erik:

    Jullie vinden vast wel wat werk!!

    good luck!!

    gr
    erik

  • 18 September 2007 - 16:44

    Arline:

    Houdieeeeeeee!!!Misschien een ideetje om aan geld te komen. Begin daar met tupper ware parties...Kan je ook gelijk wat socialysen en je houdt er geld aan over???!!! Of een lingerie party met de lingerie van de bar...ik weet niet... ik denk gewoon even mee!! See yah baai baai X

  • 18 September 2007 - 17:53

    Tante:

    Zeg Arline je bent toch niet zenuwachtig voor je verjaardag?Fijne dag en liefs

  • 18 September 2007 - 18:19

    Mams:

    tip voor bijverdienste:video filpjes opsturen naar you tube!!!

  • 18 September 2007 - 18:51

    Sander En Esther:

    Hoi Hoi,

    Hebben jullie ff mazzel dat jullie die winterjas toch nog hebben meegenomen die heb je daar wel nodig lees ik haha!!!!!!!!!!!
    De temperatuur schilt niet zo heel veel met hier dus we kunnen ons qua temp aardig indenken hoe het daar is (zwijmel jalours nee hoor)
    Mooie foto's weer.
    Vandaag prinsjesdag. Bea had een mooi zandkleurig pakje aan hoorde ik op het nieuws vandaag. Verder er nog niks over gezien of gelezen.
    Net wel gewonnen met Tennis dus wel weer leuk.

    Liefjes tot snel weer x

  • 19 September 2007 - 14:25

    Carla En Jos:

    leuk om op de foto te zien hoe jullie eruit zien.
    even snel de pagina opgezocht, maar nog niet helemaal thuis in hie we alles kunnen bekijken. Gaan we eens rustig voor zitten, want het is erg leuk om op deze manier jullie avonturen te kunnen volgen. Succes met vinden van werk.

  • 19 September 2007 - 18:36

    Mirjam:

    Nou beetje jammer dat jullie nog geen werk hebben. Moet ik dus nog steeds mijn maandelijkse bijdrage overmaken.
    Vind het een goed idee van Arline. Neem wat ondergoed uit die bar mee om te verkopen. Of haal wat uit een droger!!
    Heb net voor mezelf een pastasalade gemaakt! Die van mij zijn ook lekker hoor Chris.

    Kus

    ps. Kan iemand mij in contact brengen met mijn pleegbroer of heeft hij al een nieuwe familie gevonden?

  • 19 September 2007 - 19:06

    Ton :

    ze zoeken hier nog werknemers ze komen nu ook al uit Polen om wat te verdienen dus waarom niet uit Ausie,Ik zie dat het goed gaat met jullie ik weet niet of ik de sponsering van Mirjam over moet nemen want dan ga ik nog in het weekend bij Rick werken om de kost te verdienen.Je moeder is al aan het orienteren voor de grote sprong naar een van die apenlanden maar het valt wat tegen.Nou hier is alles goed en tot horens.

  • 20 September 2007 - 10:07

    Bobbie:

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 September 2007 - 20:22

    Esther:

    Je kan wel zien dat Papa Ton een vriendje is van Papa Paul.
    Ze typen zelfs hetzelfde ook zonder enters hahahaha

  • 21 September 2007 - 10:30

    Eric En Esther:

    Hallo
    Moest je zelf toch ook niet je bh achter laten toen je die kroeg binnen kwam?
    Het zag er wel erg gezellig uit!
    Ik hoop dat jullie snel werk kunnen vinden en we horen wel weer wat van jullie

    kussie

  • 21 September 2007 - 12:30

    Mirjam:

    hm mijn bh!!!
    Ik dacht dat ik die aan chris had gegeven. Worden gewoon mijn cadeautjes weggegeven.

    Kus

  • 22 September 2007 - 15:12

    Esther:

    Mirtetie niet onder werktijd berichtjes typen he!!!!!!!!!!

  • 23 September 2007 - 12:40

    Mirjam:

    oeps, valt het op. Misschien moeten ze die tijden maar weg halen, hihihi.
    Hier schijnt nu ook lekker de zon. Moet eigenlijk de deur even aflakken maar daar heb ik nu geen zin in.
    Wij gaan zo uit eten. mmmmmmmmmmhh
    Pannenkoeken dus misschien kunnen jullie ook een lekker pannenkoekje bakken op dat geweldige ding.

    Dikke kus

  • 23 September 2007 - 13:54

    CRMB:

    Helaas fototoestel vergeten bij de Besosloop en met sportdag. Je mamsje heeft wel fotos van de sportdag gemaakt.

    Als ik t niet vergeet neem ik t toestel mee naar de pannekoeken en zet ik ze er vanavond even op.

    x

  • 24 September 2007 - 09:01

    Carola:

    Ik heb geupdate nu jullie nog!!!
    x

  • 24 September 2007 - 18:49

    Mirjam:

    was wel gezellig hoor pannenkoeken eten, hihihi!!
    Maar goed kan nooit zo gezellig zijn als in die bar met mijn .....
    Hier alles goed en hoop bij jullie ook.
    Heb nog steeds geen nieuwe eetplek gevonden.

    Kus

  • 25 September 2007 - 08:10

    Arjen:

    Good day Chris en Manon,

    Ik zag dat jullie bij Devils Marbles waren geweest, wisten jullie dat ik die keien op hun plaats gezet heb, de foto zal ik door mailen.
    Groetjes Arie S.

  • 25 September 2007 - 18:05

    Cora Ton:

    Jullie wisten niet dat ik een "hulk"broer had hé?De foto had Arjen naar mij gestuurd ,ik heb hem naar jullie door gemaild.En Manon ben je al een beetje bijgekomen van het plantjes poten?Het zit toch echt in de genen hoor!Gewoon even doorzetten,want voor timmeren ben je ook niet in de wieg gelegd!Verder geen opzienbarend nieuws,alleen zou het "Sonja Bakker"dieet
    toch niet helemaal goed zijn!Dus Chris niet aan beginnen!Nou de groeten van paps en mams.Werk ze!!!!

  • 25 September 2007 - 21:05

    Annette:

    Prachtige foto's weer, genieten! En hier maar regenen, blèh!
    Maar Manon, als jij al die bh's nu es ging showen...dat levert vast wel geld op in de pet!!!
    Had je nu toch maar onze geweldige'demo-broek' meegenomen, kon je nog meer showen!!Haha.
    Mir, je bent welkom hoor!!
    Trouwens, Daniëlle zit in Malta, ook op waarbenje.nu te vinden....
    Succes en enjoy!
    Kus

  • 26 September 2007 - 08:53

    Ada En Henk:

    Uit de reactie van Ton en Cora begrijpen we dat jullie werk hebben.
    Als we het goed begrijpen bij een tuinder.
    Het zal best wel wat zwaar zijn maar ja alles went.
    Veel succes maar, en we hopen snel weer eens wat van jullie te horen.
    Groetjes en ons

  • 26 September 2007 - 16:11

    P:

    ik heb die stenen nog eens goed bekeken maar ik zie zuiver dat dit in drente opgenomen is maar toch leuk voor mensen die nog nooit daar geweest zijn . en nu ik dat weet van de BH van mir zag ik dat van de week toen ze poffertjes ging eten met pa en ma en de rest van de fam .ik vondt ze niet sterk staan.maar we gaan ast vrydag lekker eten met pa en ma hoop ik .en G is uitgeschakeld met de tennis met edith het was de halve finale en E moet van avond met Helma ?? ik hoop dat het doorgaat.en heb je me raadsel al opgelost??nou HEEEEEEEEEEEL veel plezier daar . kusjes van ons

  • 26 September 2007 - 16:18

    G:

    je moet geen haast maken met dat werk jo je kan nog zo lang werken .en het raak toch niet op.en anders vraag je aan al je kennisse een kleine bijdragen. ik hoor wel als ik langs de deur moet.

  • 26 September 2007 - 20:37

    E:

    Kan G goed hoor met een collectebus langs de deuren gaan.
    Heb helaas net de halve finale verloren erg jammer maar.............. een hele leuke pot gespeeld.

    Tot schrijfs weer he!!

  • 27 September 2007 - 10:57

    C:

    Leuk weer wat te horen, fotos zijn idd vol zeg maar.
    Het duurt nog maar een maand of 9!!!!
    Hebben ze geen plaatselijke slager waar je in de koelcel koeien kunt slachten ofzo.
    Heb je het iig niet warm meer.
    Tot snel.
    x

  • 28 September 2007 - 08:29

    Ria:

    Hoi Manon en Chris,
    Houd de moed er in hè met het plantjes poten en schoffelen! Als jullie weer geld hebben verdiend kunnen jullie weer genieten van het goede leven en weer mooie dingen gaan bekijken en avonturen beleven. Hier is de herfst begonnen en dat is ook niet alles.
    Groetjes uit het natte België

  • 28 September 2007 - 14:36

    M:

    Nou heb de foto's bekeken. hahahha
    Leuk om te zien toch! Hoe het ook anders kan.
    Ga denk ik van het weekend mijn muur maar eens verven. GK gaat binnenkort stoppen dus Chris hou je nog wel op de hoogte van wat er speelt. Anders zoek je het zelf toch even op.
    Heb dus alweer eetplek gevonden. Op naar de andere 6 hahahaha.

    Dikke kus en nog heel veel plezier.
    ps.
    Missen jullie me al een beetje?

  • 28 September 2007 - 15:04

    E En S:

    Gaan we ineens allemaal ik code namen tikken.
    Ik ben dan volgende x wel B2 ok

  • 29 September 2007 - 16:01

    Henk En Ada:

    Hallo,
    Hoe is het met jullie, al gewent aan het werken op het land?
    Hier is alles in orde.
    De Zwerver heeft de eerste 3 punten binnen gehaald met 0-1 gewonnen bij Rijsoord.
    Groetjes en het aller beste van uit een regenachtig Alblasserdam.
    Liefs Ma en Pa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 40302

Voorgaande reizen:

24 Juli 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: