nog steeds in darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu nog steeds in darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

nog steeds in darwin

Door: chris

15 Oktober 2007 | Australië, Darwin

G'day mates.

Ja nog steeds ja!
We hebben redelijk werk wat op zich niet heel slecht betaald af gelopen week hadden we met zijn 2-en 64 uur gemaakt en kregen we 1000 dollar dit nog effe 2 weekjes en we gaan weer weg. Ook een voordeel het is zwartbetaald dus handje contantje.
verder gaat alles prima ons groepje op de camping is wel al aardig uitgedunt maar we zien elkaar weer in perth. We gaan over 2 weken weg met op zijn minst 3 anderen dus we kunnen niet wachten.

De foto's bij dit verhaal zijn vooral van het vissen. De vis die chris heeft gevangen is een sting rea of hier in de volksmond rea shark en is heel zeldzaam om te vangen.

KIJK EN GENIET!?

tot snel

groetjes MCtravel

• 15 Oktober 2007 - 05:53

Bud En Myr:

Heey fijn om weer wat van jullie te horen! Gelukkig gaat alles goed met jullie en hebben jullie weer wat geld..
    Mooie foto's weer!

Laatste nieuws vanuit Bergschenhoek: wij hebben een kitten..schattig joh!

Liefs

• 15 Oktober 2007 - 06:47

Henk En Ada:

Fijn eindelijk weer wat van jullie te lezen. Daar hebben we wel weer naar uitgekeken. We zijn blij dat alles goed gaat em dat jullie er nog steeds van genieten. De Zwerver heeft zaterdag verloren van Roda Boys (slechte wedstrijd thuis) Hier is alles oke. Groetjes en liefs.

• 15 Oktober 2007 - 09:10

Luyt:

zo zo

netjes chris en je hebt ook weer wat geld kan je weer lekker verder..

hier alles goed lekker rustig en met de voetbal lekkere zaadloze 0-0 gespeeld altijd leuk. eerste weer klop gehad dit keer 3-0 binnekoort hebben we een pokertoernooitje op bvcb met 80 man dus wordt ook wel weer lache..

groetjes

• 15 Oktober 2007 - 09:29

Cora/ton:

Dat ziet er gezellig uit!Chris haal je de vis zelf van het haakje?We zien op de foto dat die mevr.uit Sidney met haar kleinzoon er ook nog steeds is,gaat ze niet verder reizen? Weer bijgekomen van het verjaardagsfeestje?Voor we met vakantie gaan bellen we nog.Werk ze en veel plezier .paps en mams

• 15 Oktober 2007 - 14:51

Esther En Sander:

Wat een leventje hebben jullie nu daar zeg.............ZUCHT...........
    Jullie hebben echt groot gelijk gehad om te gaan.

Hier alles zo zijn gangetje.
    Gisteren lekker in de stad geweest het was echt onwijs mooi weer hier. Vandaag weer aan de arbeid tja....nou ja nog een weekje en dan lekker vrij. Wel al bijna helemaal vol gepland maar gelukkig met allemaal leuke dingen; toch Mir, loods 5 is best leuk te noemen.
    Maandag breng ik de mama's en de papa's naar schiphol. Ze nemen het er lekker van en gelijk hebben ze.
    Verder weinig nieuws.
    Tot snel weer

dikke xjes

• 15 Oktober 2007 - 15:59

Mir:

Nou inderdaad, das wel leuk te noemen!
    Vandaag lekker gewerkt. Jammer genoeg moet ik nog maar 4 dagen werken.
    Ik zou best zonder al die vakantie's kunnen, hahaha!!!!
    Leuke foto's.
    O'ja, mijn telefoon is weer eens gevallen en deze keer net niet overleefd.
    Weinig nieuws.
    kus

• 15 Oktober 2007 - 18:19

C:

DE POST KOMT ERAAN!!BEWARE!!!

• 15 Oktober 2007 - 19:38

C:

Envelopje is geschreven foto zit erin, dus niet weggaan voordat je m ontvangen hebt.
    x

• 17 Oktober 2007 - 12:56

P:

nou als de hele wereld dit gaat doen gaat de hele maatschappij naar de kloten met zwart werken en geen belasting af te dragen . want dat hebben je ouders ook volgens mij ook nooit gedaan ????.maar dit ter zijde .ik ga straks lekker met ze vieren lekker naar de grieken kijken of het daar lekker warm is .het is hier druilig.maar je hoort nog als we terug zijn .heel veel plezier nog.
    P en G
    neem dit niet zo zerijuus hoor"""
    het zal wel niet goed zijn geschreven.maar dat hoor ik wel van E

• 17 Oktober 2007 - 18:35

Margriet:

hoi wereldreizigers!
    Als jullie weer in dit koude kikkerlandje zijn kunnen jullie wel wat zwart bijverdienen hoor, mijn huis is wel toe aan een grote schoonmaak!

Prachtige foto's het liefst zou ik mijn rugtas pakken en ook een rondje australie gaan lopen. Maar ja sommige mensen moeten gewoon werken, maar gelukkig komt mijn pensionering in zicht.

Geniet ze van al dat moois!

Margriet en ook de groeten van Dick en Eveline

• 17 Oktober 2007 - 19:05

E De Dochter Van P:

SERIEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 18 Oktober 2007 - 14:22

Esther En Eric:

Ik zal eric zo snel de foto´s laten zien.Hij zal wel jaloers zijn!!!!

kussie

• 18 Oktober 2007 - 19:22

Erik En Brenda:

Heej

Cool man die haai!! Ziet er gezellig uit bij jullie op het werken na dan...

Hier gaat alles zijn gangetje. Brenda is met nieuw werk bezig ze wil toch wel weg bij Bruggen.. ze gaat misschien in Vlaardingen werken. En ik ben bezig om bij de BAVO in capelle te gaan werken.

Verder geen nieuwtjes..

oja wel Jonathan is op tv geweest met zijn gezin bij de EO. Een half uur lang!! Was mooi gefilmt maar ja blijft eo hè.

greetz
    erik en bren

• 19 Oktober 2007 - 09:35

Bobbie En Meddy:

jjjjjjjjhdasopytrexxxzhxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxcxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmeddy
    dag chris en manon