naar de middel of knowhere - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu naar de middel of knowhere - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

naar de middel of knowhere

Door: chris

28 Oktober 2007 | Australië, Darwin

Hallo allemaal,

Nu even geen verhalen maar een uitleg van wat we gaan doen.
Toen we onze baas vertelde dat we weg gingen zei ze dat ze dat niet wilde omdat we zo goed waren.
toen kwam ze met een voorstel. Ze wilde ons in laten vliegen naar een aboriginal community in de middel of knowhere. We zouden in een huis gaan slapen met airco en bedden(ook belangrijk) en al het eten en drinken zou al geregeld zijn. Ook zouden we voor het schoonmaken van de 5 huizen $2000 krijgen. We vertelde haar dat we met een deen en een duitser wilden gaan reizen en vroegen of hun mee mochten, ze zei gelijk ja "ik boek wel 4 tickets i.p.v. 2".
Dus nu gaan we maandag om 15.00 de lucht in. Naar Port Keats kijk op de kaart! Als we terug willen moeten we alleen effe bellen met een satelliet telefoon haha......dan worden we de volgende dag weer opgehaald.

jullie lezen het avontuur met bijgevoegde foto's wel als we terug zijn.

En ja het klopt de solar race is in Darwin gestart er stonden wat teams bij ons op de camping.

kisses Manon en Chris

• 28 Oktober 2007 - 08:53

Henk En Ada:

Zonder geluk vaart niemand wel kunnen we nu wel zeggen. Stelletje boffers. Maar het is jullie gegund hoor, dat jullie deze mogelijkheid krijgen. Jullie hebben gelijk dat je er gebruik van maakt. Een nieuw gebied in met weinig of geen omkosten. Geniet er maar lekker van en we zijn blij dat we weer wat vernomen hebben van jullie. De Zwerver heeft gisteren met een uitwedstrijd gelijk gespeeld (2-2). Geniet maar van wat er komt en veel plezier.
    Liefs van ons.

• 28 Oktober 2007 - 09:58

Arline En Co:

Nou wil ik me nergens mee bemoeien ofzo...,maar nou zag ik laatst een film, waarin een stel back packers ook zo'n goede deal kregen. Een dokter die bood hun in the middle of the jungle een waanzinnig slaap plaats aan...een mooi huis, lekker eten..heerlijk bedje..te mooi om waar te zijn...sóchtends werden ze wakker, was 1 van hun vrienden weg, die was al zijn organen kwijt...WOEHOEHAAAAAAA Happy Halloween...;-)

• 28 Oktober 2007 - 12:47

Mir:

Kijk uit voor AB.
    Ze ruiken wel, neem genoeg deo mee!!
    Ik ga zo naar de verjaardag van Megan met koorts.
    Zal de groeten doen van jullie.
    Heel veel plezier en kijk uit.

Dikke kus
    Ps.
    Als mijn stiefbroer dit leest, ben er niet maandag. Moeten even een nieuwe eetdate maken.

• 28 Oktober 2007 - 13:17

Bobbie:

ghl;;k;hxxxxxxxxxxxxxxxxxxxnfjs33333333333wf4rexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 29 Oktober 2007 - 16:44

Sander En Esther:

Hoi,

O jullie zijn ook voor het geluk geboren he lucky B......!!!!!!!!
    Nog ff en jullie car wordt omgetoverd tot bedrijfsauto met reclame en al.
    En voor Manon die kan altijd nog voor tv gaan werken als omroepster. Moet je alleen wel opletten dat als de band stopt jij ook stopt met praten dat ging op jullie filmpje even helemaal niet goed. Volgend filmpje graag even de zin afmaken kleine suggestie hoor.....
    Nou voor mij (en Mir) zit de vakantie er weer op een hoop geleerd weer ook waar Sliedrecht ligt hahahahaha zal je nog wel horen van Mirjam.

Nou tot schrijfs maar weer.
    De mama's en de papa's komen vannacht ook weer thuis dan zijn we weer compleet op jullie na dan.

Groetjes.

• 29 Oktober 2007 - 20:09

M:

Sliedrecht?
    Dat ligt toch bij Breda!

• 30 Oktober 2007 - 01:11

Mams Paps:

Hallo lieverds,wat zijn jullie toch allemaal aan het doen?Ga je nu die Abbie's ook oppoetsen?Wij zijn net thuisgekomen vanuit Griekenland ,we hebben het licht uitgedaan want we waren de laatsten.Die huizen zijn zeker wel héél erg groot voor zo'n direktie salaris?Als het lukt moeten jullie maar even mailen ,liefs van ons, kus.

• 30 Oktober 2007 - 07:50

P.e/g:

nou jongens dit was weer wat zeg
    die paar dagen weg.
    ik heb zo weinig plezier gehad
    ik wilde heel graag naar huis
    maar de van de leedes hadden het wel erg
    naar hun zin dus zijn we maar gebleven
    en het er het beste van gemaakt
    dus dan maar een spelletje gedaan
    met een erg moeilijke naam iets met si...... maar c kan dat alleen met een boer met 1 of met 2 ogen.
    en dan kan ze zelf niets zien door de dikke ogen (dat was van het lachen hoor )
    maar dat eerste is niet waar zal je wel begrijpen hoop ik
    nee het was heel heel heel heel heel erg
    leuk .
    3 dagen eten met ze vieren voor 35 euri
    waar kan dat nog he????
    en een bakkkie koffie in een bekertje
    voor maar 4 euries per stuk.
    zonder koekje ook nog< afleggers daar op het vliegveld>
    maar dit ter zijde ,t heeft het voor geschoten ,
    nou de rest hoor je welvan T en C.
    heel veel liefs van ons en ik hoop
    dat jullie net zo veel plezier hebben als wij
    groetjes P en G
    ps ik hoop geen fouten he E

• 30 Oktober 2007 - 16:26

C:

Zie geen fouten

• 31 Oktober 2007 - 20:04

Eric En Esther:

lekker moppen in de middel of now were.
    Ik hoor wel hoe mooi het was

kussie tot over 3 weken