we hebben een wagen - Reisverslag uit Cairns, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu we hebben een wagen - Reisverslag uit Cairns, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

we hebben een wagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

28 Juli 2007 | Australië, Cairns

hallo folks,

het is zover woensdag gaan we een auto op onze naam zetten. f... exiting mate.
en wat voor een een toyota landcruiser 4wd. de foto's komen nog. hij is echt onwijs groot en we kunnen erin slapen en alles voor de camping krijgen we erbij relaxt!!!!!

tot snel weer groetjes van vier kleine kleutertjes samen op trek

p.s. diva? we hebben hier volgens mir een chinese diva die nog harder praat als jij.haha

  • 28 Juli 2007 - 07:06

    Meddy:

    xxx manon chris mirjam elian

    kusje voor allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 28 Juli 2007 - 07:11

    Bobbie:

    xxxxxxxxxxxxxxx ggggggggggggggggggggggggg wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww /ttttooooooxxxxxxxxxxx yyyyyyyyyyyy wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    savdsxk,kkkkkkkkkkkkkkkkkk
    juhivfdiojy8gtrjlkjujeuhfemk;dnhyhcfdkmvdljnm;'jm

  • 28 Juli 2007 - 07:12

    Bobbie:

    xxxxxxxxxxxxxxx ggggggggggggggggggggggggg wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww /ttttooooooxxxxxxxxxxx yyyyyyyyyyyy wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

    savdsxk,kkkkkkkkkkkkkkkkkk
    juhivfdiojy8gtrjlkjujeuhfemk;dnhyhcfdkmvdljnm;'jm

  • 28 Juli 2007 - 07:12

    Jim Mudde:

    Een toyota landcruiser!! super gaaf.
    Ben benieuwd naar de foto,s.
    Gaan jullie ook offroad rijden dan of is de jeep alleen voor de fun?
    Veel plezier verder en we mailen groeten jim

  • 28 Juli 2007 - 07:13

    Carola:

    Stoere bak zeker!!
    x

  • 28 Juli 2007 - 08:57

    Cora:

    wie gaat er sturen?

  • 28 Juli 2007 - 09:01

    Moeder:

    Ik doe het maar even via deze weg. Het sleuteltje van mij buitenkraan ligt in het waxinelichtje op de grote tafel!!!
    Kussie

  • 28 Juli 2007 - 10:57

    Eric En Esther:

    He wereldreizigers

    Een vette bak dus.das beter.
    Veel plezier met z´n vieren.
    We horen de spannende verhalen wel.
    Neem nog lekker een sinas en genieten maar.

    Groetjes kussie eric en esther

  • 28 Juli 2007 - 11:43

    Ben Ik Weer:

    de Diva is history.
    She left de home.........!!?????




  • 28 Juli 2007 - 11:47

    Esther En Sander:

    Zo zo een landcruiser toe maar.....

    Ben benieuwd naar de foto's.
    hier alles lekker rustig.

    Tot snel weer.
    Xje


  • 28 Juli 2007 - 12:06

    Ron En Renate:

    Da's pas een auto en helemaal in stijl...jullie passen je al heel goed aan...ha ha
    Ben benieuwd naar de foto's van dat ding, mar ook dat jullie erin maffen...vast een komisch gezicht.

    Tot berichtse!!

    Hugs uit Ridderkerk

  • 28 Juli 2007 - 16:26

    Brother:

    Tof!! cruisen tot die rookt....
    Succes ermee. Wel nodig 4wd met die zware Ipod van manon!!

  • 29 Juli 2007 - 08:41

    Henk En Ada:

    veel veilige kilometers toegewenst en genieten maar.

  • 29 Juli 2007 - 10:28

    Myrna En Rutger:

    Fijn dat jullie zoveel berichtjes sturen!
    We zijn benieuwd naar alle spannende verhalen die jullie gaan beleven met die bak.

    Hou ons op de hoogte!!

    Liefs

  • 29 Juli 2007 - 11:20

    Cora:

    gevaarlijk die spin!!!!

  • 29 Juli 2007 - 18:59

    Elly En Hugo:

    het ziet er allemaal goed uit
    genieten maar . hier gaat het ook goed
    bij corine en arianne is het warm maar ook alles goed.

  • 30 Juli 2007 - 18:17

    Ellen:

    Het avontuur kan beginnen! Dat zit wel goed met die car, gaaf dat je erin kan slapen! Beter dan zo'n camper. Leuk weer met de site, ik houd jullie in de gaten!
    x

  • 30 Juli 2007 - 18:21

    Eric En Esther:

    Ha wat een tofe foto´s
    ziet er goed uit.

    kussie ons

  • 31 Juli 2007 - 17:18

    Sander En Esther:

    Nou poging 2 om iets te schrijven had net mijn naam niet ingevuld heel mijn gedicht weg f...niet normaal zeg. HAHAHAHA

    Hoi Webcam-girls,


    Zag er goed uit vanmiddag.
    Ik had het echt niet door ik ben ook zo a-technisch.
    Ik ga denk ook maar een webcam kopen.

    Verder hier alles ok, net buiten gegeten ja het wordt zowaar mooi weer.
    Ik ga zo ook tennissen, tja eentje moet er actief zijn, jullie slapen nu...HAHAHAHA.

    Nou schatjes ik mis jullie wel hoor.

    Tot snel kijks en anders tot schrijfs.
    Dit is niet mijn beste nederlands maar jullie snappen hem toch wel.

    X van San en Essie

  • 31 Juli 2007 - 20:48

    Paul:

    Hoi ik ben bij je ouders geweest en niets geleerd alleen domme praat
    nou tot een andere keer weer

  • 01 Augustus 2007 - 13:10

    Carola:

    Kabouterdans zag er weer top uit!!!
    Leuke fotos.
    Tot snel maar weer.
    x van ons

  • 01 Augustus 2007 - 17:24

    Neushoorn:

    he eel vogelfluisteraar wou die niet op je stokje

  • 01 Augustus 2007 - 19:16

    Ik:

    Buurman wat een mooie wagen..........

    Dat is f.......een biek ding!!!

  • 02 Augustus 2007 - 13:08

    Cora:

    Jullie zagen er goed uit op de webcam!hopen dat Mir snel opknapt,Bobbie dacht dat jullie al weer thuis waren (er hing een jas op de kapstok van Chris)Groetjes allemaal dikke kus.mams/paps.

  • 02 Augustus 2007 - 13:10

    Cora:

    Elian,nu dat zelfde kunstje,maar dan met die kukabaru.

  • 02 Augustus 2007 - 13:50

    Marieke Van Rijn:

    Hoi Manon en Chris,
    Wat ziet dat er heerlijk uit op de foto's! Dat wordt genieten komende maanden. Ik zal vanuit de Bruggen jullie foto's en verhalen met enige jaloerse gevoelens volgen!
    Groeten uit Den Haag,
    Marieke

  • 02 Augustus 2007 - 14:43

    Henk & Ada:

    Super gave car,wij hopen dat jullie er veel plezier aan mogen beleven.
    Begrijp ik het goed is Miram ziek?
    Beterschap gewenst.
    Tot mails weer en veel plezier nog

  • 04 Augustus 2007 - 14:36

    Ik:

    ik piep niet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 40272

Voorgaande reizen:

24 Juli 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: