Feestje Mirjam 30!!!! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Feestje Mirjam 30!!!! - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Feestje Mirjam 30!!!!

Door: Webmaster

10 Augustus 2007 | Nederland, Bergschenhoek

Lekker taart gegeten, bedankt!!!

• 10 Augustus 2007 - 18:49

Eric En Esther:

mirjam gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag.
    neem een lekkere sinas

groetjes

• 10 Augustus 2007 - 18:54

Eric:

He mirjam je moet wel even een dansje wagen he.

groetjes eric

• 10 Augustus 2007 - 21:36

P+g+c+t+e+m+b+c+o+r:

we willen even laten zien dat we hier ook een klein feestje gebouwd hebben ter ere van Mirjam!De taart was lekker!Dikke kus van ons allemaal.

• 10 Augustus 2007 - 21:54

Esther:

Nou was dat ff gezellig zeg vanmiddag.
    We hebben gezongen voor je en taart gegeten hij was trouwens heerlijk.
    Ik heb ook het afro-kapsel gehoord van je moeder lachen zeg echt wat voor jou (niet) Ben erg benieuwd naar de foto's van je coupe.
    Hoe vind je trouwens het kado van je moeder op je 30ste verjaardag.
    Een plaatsje op de foto. Ja hoor ze deed het eigenlijk tegen haar principes in maar toch speciaal voor jou ach!!!!!!!!!! en kijk ze eens ff lachen.....

Nou hier ben je nog precies 6 minuten jarig ik zal er nog een frisje op nemen.
    Tot over 3 weken.

X voor de rest. Wordt wel weer eens tijd voor wat te lezen.

• 11 Augustus 2007 - 09:36

De Fam. Pronk:

Hallo allemaal in de bush, alles goed??
    Mirjam gefeliciteerd....we zullen weer eens niet te laat zijn...maar beter laat dan nooit. Hoe is het met onze grote broer??? Genieten nog even......Tot snel

Kus, de Pronkies

• 11 Augustus 2007 - 11:07

Mirjam:

Namens mij!'
    Het was een geweldig feestje en zo te zien was het thuis ook erg gezellig.
    Kusjes

• 11 Augustus 2007 - 11:30

Cora:

ik wil niet zeuren ,maar graag foto's van de bootreis.kus

• 11 Augustus 2007 - 21:00

Corine:

Hallo daar. We zijn net terug van onze vakantie en hebben gelijk jullie site bezocht! Leuke foto's. Gave kar Chris!
    Zo te zien vermaken jullie je prima!
    Ik heb je gisteren een sms voor je verjaardag gestuurd Mirjam. Weet alleen niet of je je telefoon wel bij je hebt?! Bij deze alsnog een keer gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Geniet nog even lekker met z'n viertjes!
    Liefs, Rick, Corine, Amber, Kenzo en Luca