Nog even voordat we weggaan - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu Nog even voordat we weggaan - Reisverslag uit Darwin, Australië van chrisenmanon - WaarBenJij.nu

Nog even voordat we weggaan

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2007 | Australië, Darwin

Hai Lieverds,

Voordat we weggaan willen we jullie nog kennis laten maken met de omgeving van Darwin..wij hebben na 5 weken namelijk ook eens kennis hiermee gemaakt hihi.
We zijn nog hard aan het werk voor een weekje, dinsdag de 30e gaan we weg uit Darwin met een groepje in onze mega bak..Een paar wilde er mee rijden omdat wij zo super leuk zijn hihi, nee hoor natuurlijk voor de 4wd weggetjes. Dan gaan we een weekje rondtoeren in een national park hiernaast (Kakadu) en nog een klein stukje rijden in Aboriginal land (Arnhem Land), verder nog wat kleine regenwoud parkjes met mooie watervallen. Na die week rijden we weer terug naar Darwin om daar de auto's van de rest op te halen om vervolgens met 3 of 4 auto's verder te rijden naar de west kust.. Joehoe eindelijk weer reizen, we hebben er super veel zin in, we hebben nu wel weer eens genoeg sop emmers, wc's en hele vieze huizen en kantoren gezien.
Zie voor een geinig australisch huisje en voor Manon haar schoonmaken kunsten ...een filempie.

Dus de komende twee a drie weken helaas voor de vaste kijkbuiskinderen geen nieuws vanuit het verre aussie. Wij zijn dan vollop aan genieten van ons 'stront' verdiende geld hihi.

Heel veel liefs en succes met het afkick proces deze weken. Even op bed, stukje hardlopen en veel drinken is een goed medicijn.

  • 21 Oktober 2007 - 09:04

    Henk & Ada:

    Fijn weer wat van jullie te horen/lezen
    Wij begrepen uit de berichtjes dat Manon ziek geweest is, goed te zien dat ze weer in orde is.
    Er zijn weer enkele "steen" goeie foto's bij.
    Wij wensen jullie weer een goede reis, wees voorzichtig en geniet er van.
    Liefs Pa en Ma

  • 21 Oktober 2007 - 10:45

    Mir:

    Hello darlingen,

    Het is hier fantasties. Ik heb vakantie!!! En gelukkig is het hier heerlijk koud en regent het af en toe.

    Gelukkig alles goed bij jullie. Ik hoop dat jullie wel wat spullen uit de achterbak halen als jullie gaan rijden door de bossen. Anders....... hihihi.
    Succes in de bossen. Jullie liever dan ik.

    Dikke kus

  • 21 Oktober 2007 - 18:40

    Erik:

    Heej manon wat kan jij goed schoonmaken.. als je weer terug bent kan je daar zo mee aan de bak! Haha

    veel plezier met de trip.
    greetz,
    erik

  • 22 Oktober 2007 - 08:10

    Esther:

    Hoi,

    Nog even een berichtje van mij voordat ik je paps en mams en die van mij natuurlijk ook ga wegbrengen naar schiphol.
    Volgens mijn vader gaan ze naar zakkie los, nou dan weet je het wel he.

    Zoals Mir al schreef we hebben lekker vakantie. HEERLIJK!!!!!!!!!!!!!!!

    Nou schatjes veel plezier nog.
    De foto's waren weer geweldig en ik kijk alweer uit naar jullie volgende avonturen.

    XX


  • 22 Oktober 2007 - 10:38

    Cora:

    Nou goede reis,we vertrekken over 5 min. richting a'dam,we proberen nog wel vanuit een internet café te mailen .
    dikke kus mam en pap

  • 23 Oktober 2007 - 18:04

    Louise:

    Hay Manon En Chris .
    Hoe gaat het met jullie? met mij wel goed.
    Het gymmen is nog steed heeeeeeeeel erg leuk ! En we hebben een nieuwe jongetje met downsyndroom niels kent hem van school
    Maar hoe gaat het met jullie 2 ik vind jullie foto`s wel heel erg leuk .Maar waneer kommen jullie terug?
    Het gaat goed op me nieuwe school ik heb nu lekker herfstvakantie.Nou veel plezier verder doeiiii van Louise :D

  • 23 Oktober 2007 - 19:35

    Esther En Eric:

    He

    Nou jammer dat mijn vaste programma er even mee stopt.Maar leuk dat jullie weer eens verder gaan kijken.Helaas zal je ons de komende 5 weken moeten missen want wij gaan ook nog even op vakentie.

    kussie

  • 24 Oktober 2007 - 15:45

    Arline En Co:

    Hee dat ziet er goed uit...dat schoonmaken met de losse pols very nice...
    Nou het harden werken zit er dan alweer bijna op, dan kunnen jullie verder gaan genieten. Werken kan je altijd nog...Let wel op. Solar Challenge Team Delft 2 zit ook bij jullie in de buurt...Lachuh....groetjes van ons allemaal

  • 27 Oktober 2007 - 18:33

    Gido:

    He globetrotters,

    Er zijn nog geen tomaten geplukt? De best betaalde baan van aussieglobetrotterland. In plaats daarvan zie/ lees ik wel dat er heel wat kuttels zijn opgeruimd.
    Maar als ik het goed heb begrepen is dat alweer achter de rug. Ik hoop dat alles goed verloopt in arnhem-land en wens jullie zowiezo veel plezier toe.
    Jullie app. staat er nog steeds goed bij en ik vermaak me er wel.
    Nu de herfstvakantie is afgelopen en mijn werkweek er weer op zit, begint de studie weer.
    Ik hoop snel weer van jullie te horen.
    Gegroet

  • 27 Oktober 2007 - 20:35

    Anja:

    Hey neefie en Manon,
    Alles goed down under?
    Foto's zien er in ieder geval geweldig uit.
    Groetjes,
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 40270

Voorgaande reizen:

24 Juli 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: